Värsta Grymma Boken

Bokblogg.

Wrap Up april 2019

Publicerad 2019-05-07 22:07:17 i Wrap Up,

 
Böcker
  • City of Glass - Cassandra Clare (2,5/5)
  • City of Fallen Angels - Cassandra Clare (2,5/5)
  • Stalking Jack the Ripper - Kerri Maniscalco (3.25/5)
 
Serietidningar
  • Thor: God of Thunder, vol. 3: The Accursed - Jason Aaron (2/5)
  • Thor God of Thunder, vol. 4: The Last Days of Midgard - Jason Aaron (2/5)
  • Shuri #6 - Vita Ayala (gäst)
  • The Mighty Thor, vol 1: Thunder in Her Veins - Jason Aaron (3/5)
  • Thor, vol. 1: God of Thunder Reborn - Jason Aaron (2/5)
  • West Coast Avengers  #10 - Kelly Thompson 
Utvärdering
Jag är inte helt nöjd, men det blev en helt okej månad. Jag började med fortsättningen av The Mortal Instruments, och läste sedan klart Stalking Jack the Ripper. I april började jag även läsa mer serietidningar, framförallt mycket Thor till Marvel-eventet War of Realms. 
 
Bäst och sämst
Bästa bok var Stalking Jack the Ripper. Den började väldigt segt men fram emot slutet älskade jag den! Jag ser mycket fram emot att läsa fortsättningen. Sämst var båda TMI, blandar ihop handlingen så kan inte riktigt säga specifikt vilken som var sämst. Bästa serie var West Coast Avengers, som nu dessvärre är slut. Alla dessa Thor är inte jätteroliga, men helt okej. Den bästa var Thunder in Her Veins som handlade om Jane Foster som Thor, istället för Odinson. 
 
Maj
Jag planerar att läsa The Seven Husbands of Evelyn Hugo och antingen TMI-fortsättningen eller Jack the Ripper-fortsättningen. Vi får se helt enkelt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Värsta Grymma Boken

Välkommen till min blogg! Här bloggar jag främst om böcker men det dyker även upp film, serier och musik. Håller på och fixar till designen just nu, därav mycket ändringar.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela