Värsta Grymma Boken

Bokblogg.

Wrap Up februari 2019

Publicerad 2019-03-03 22:13:09 i Wrap Up,

Böcker 
  • Winter - Marissa Meyer (3,5/5)
  • Fairest - Marissa Meyer (2,5/5)
  • Mordet på Gustav III - Lars Ericson Wolke (2,5/5)
  • Stockholms blodbad - Ulf Sundgren (2/5) 
 
Comics
  • West Coast Avengers #7 - Kelly Thompson
 
Utvärdering
Inte en lika bra månad som januari, men jag är i det stora hela nöjd. Winter var, trots väldigt lättläst språk, en maffig bok på 800 sidor. Jag hann även påbörja Red Rising och Bröderna Lejonhjärta. Det blev inte särskilt många comics, dock. 
Bäst/sämst
Winter var bäst. Jag tycker ganska mycket om The Lunar Chronicles även om de är lite småtöntiga, och jag var nöjd med avslutet på serien. Sämst var väl historieböckerna som jag lyssnade på. De var inte dåliga och jag tänker nog fortsätta lyssna på serien, men de är lite småtråkiga. 
Mars
Jag ska fortsätta min omläsning av Red Rising, förhoppningsvis blir jag klar och kan börja med Golden Son. Bröderna Lejonhjärta bör vara utläst inom de närmsta dagarna. I skolan har jag lite smått börjat att läsa Stalking Jack the Ripper mellan lektionerna. Vi får se vart jag hamnar därnäst. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Värsta Grymma Boken

Välkommen till min blogg! Här bloggar jag främst om böcker men det dyker även upp film, serier och musik. Håller på och fixar till designen just nu, därav mycket ändringar.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela