Värsta Grymma Boken

Bokblogg.

Haul januari och februari 2019

Publicerad 2019-03-04 21:42:38 i Haul,

  • Ordbrodösen av Anna Arvidsson
    Second hand. Jag har varit väldigt nyfiken på den här sedan den kom ut, men av någon anledning har det inte blivit av att jag läst den. Dags nu!
  • Sagan om de två tornen av J.R.R Tolkien
    Second hand. Hade redan första, tredje + Hobbiten så nu är den komplett!
  • Eldmärkt av Lizette Edfeldt
    Precis som med Ordbrodösen så har jag spanat in den här sedan den släpptes. Det var längesedan jag läste en dystopi, bortsett från omläsning, och att den är svensk är såklart ett plus.
  • A Gathering of Shadows av V.E Schwab
    Begagnat. Det är ett år sedan jag läste första delen och måste, måste fortsätta!
  • Vicious av V.E Schwab
    Begagnat. Jag har hört så mycket bra om den här, den verkar riktigt spännande.
  • Assassin's Apprentice av Robin Hobb
    En tripp till SF-bokhandeln. Jag har velat läsa Robin Hobb lääänge, hon verkar fantastisk.
  • Sherlock Holmes (novellsamling) av Sir Arthur Conan Doyle
    Bokrea. Jag är svag för Sherlock + fantastiskt omslag.
  • The Hound of the Baskervilles av Sir Arthur Conan Doyle
    Bokrea.
  • Gothic Fantasy (novellsamling) av H.P Lovecraft
    Bokrea. Omslaget är jättefint, och jag är nyfiken på Lovecraft.
  • Saker ingen ser av Anna Ahlund
    Bokrea. Jag tyckte mycket om hennes debut Du, Bara, och nu äntligen, äntligen kan jag läsa Saker ingen ser!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Värsta Grymma Boken

Välkommen till min blogg! Här bloggar jag främst om böcker men det dyker även upp film, serier och musik. Håller på och fixar till designen just nu, därav mycket ändringar.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela