Värsta Grymma Boken

Bokblogg.

Heavy Vinyl

Publicerad 2019-06-20 12:00:00 i Recensioner,

Nu har jag läst en serie som inte handlar om superhjältar. Heavy Vinyl handlar om en skivbutik, eller? 
 
Jag älskade Heavy Vinyl. Älskade, älskade, älskade. Karaktärerna, tecknarstilen, berättelsen och hela idén är otrolig. Det enda negativa jag har att säga är att Heavy Vinyl kändes alldeles för kort. Det finns fler saker att utforska, fler möjligheter, fler karaktärer att lära känna. Jag hoppas verkligen att vi får återse karaktärerna i framtiden.
 
Nu ska jag läsa författarens andra serie. Ha det bra sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Värsta Grymma Boken

Välkommen till min blogg! Här bloggar jag främst om böcker men det dyker även upp film, serier och musik. Håller på och fixar till designen just nu, därav mycket ändringar.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela