Värsta Grymma Boken

Bokblogg.

Wrap Up juni 2019

Publicerad 2019-07-07 12:18:01 i Allmänt,

Böcker
  • Hunting Prince Dracula - Kerri Maniscalco (3,75/5)
  • Alice's Adventures in Wonderland* - Lewis Caroll (3/5)
  • Clockwork Angel - Cassandra Clare (3/5)
  • Ordbrodösen - Anna Arvidsson (4/4)
  • Återfunnen - Annah Nozlin (2/5)
  • Födelsemärket - Gabriella P. Kjeilen (2/5)
*=ljudbok
 
Serier
  • Heavy Vinyl vol. 1 - Carly Usdin (5/5)
  • Shuri #7 - Nnedi Okrafor
Utvärdering
En bra läsmånad ändå. Läste sex böcker varav två recex, och en serievolym. Det har känts bra och kul att läsa, istället för ett måste. 
 
Bäst och sämst
Ordbrodösen av Anna Arvidsson var helt klart bäst, tillsammans med Heavy Vinyl som jag verkligen tyckte om. Födelsemärket och Återfunnen var inga böcker för mig tyvärr. 
 
Juli
I juli ska jag läsa Golden Son, Morning Star och Iron Gold av Pierce Brown inför Dark Age. Jag hoppas att jag ska hinna läsa klart alla tre. Skulle jag få tid över vill jag läsa antingen Saker ingen ser av Anna Ahlund, Brännmärkt av Lizette Edfeldt eller Assassin's Apprentice av Robin Hobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Värsta Grymma Boken

Välkommen till min blogg! Här bloggar jag främst om böcker men det dyker även upp film, serier och musik. Håller på och fixar till designen just nu, därav mycket ändringar.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela