Värsta Grymma Boken

Bokblogg.

Tisdagstrion

Publicerad 2019-07-02 23:38:52 i Allmänt,

Tisdagstrion startades upp av Ugglan & Boken och går ut på att lista tre böcker på ett förbestämt tema. Kul! Och lite lättare med färre böcker. Dagens tema är Amerikanska favoriter till ära av deras nationaldag. 
 
Heavy Vinyl vol. 1 av Carly Usdin
Riktigt häftig serie med urcoola karaktärer. 
 
The Rest of Us Just Live Here av Patrick Ness
Intressant urban fantasy, som handlar om de där som inte är "de utvalda". De som lever helt vanliga liv, trots vampyrer, zombies och annat övernaturligt..
 
Aristotle and Dante Discover the Secrets of the Universe av Benjamin Alire Sáenz
En bok som jag nämnt flertal gånger, just för att jag tycker den är så himla bra. En bok som får dig att tänka. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Värsta Grymma Boken

Välkommen till min blogg! Här bloggar jag främst om böcker men det dyker även upp film, serier och musik. Håller på och fixar till designen just nu, därav mycket ändringar.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela