Värsta Grymma Boken

Bokblogg.

Den första ljudboken

Publicerad 2019-01-28 12:00:00 i Allmänt,

För någon månad sedan blev jag tipsad om Biblio, en app där det går att lyssna på bibliotekens ljudböcker. Det är bara att logga in med sina låneuppgifter, och då finns där bibliotekets ljudböcker. Väldigt smidigt!
Tyvärr så var inte utbudet i min stad särskilt spännande, men till slut så hamnade jag på Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann av Jonas Jonasson. Jag kommer ihåg när min pappa läste den för några år sedan, hur han brukade skratta högt. Jag var nyfiken, helt enkelt. Det tog ett litet tag för mig att vänja mig vid formatet, trots att jag är en van poddlyssnare, men det var inga problem att hänga med i den här boken. Jag lyssnade främst när jag var i stallet, då jag vanligtvis brukar lyssna på poddar. 
Dock. Dock. Dock. Den här boken. Det är det mest överdrivna jag varit med om. Som historienörd var det lite kul ibland, men till slut blev det för mycket.Jag vet inte. Inte min typ av bok kanske.
Den var dock lättlyssnad och småunderhållande så jag antar att den inte var hemsk. 
 
 
Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann fick 3/5 stjärnor på Goodreads, men hade fått 2,5 om det var möjligt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Värsta Grymma Boken

Välkommen till min blogg! Här bloggar jag främst om böcker men det dyker även upp film, serier och musik. Håller på och fixar till designen just nu, därav mycket ändringar.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela