Värsta Grymma Boken

Bokblogg.

Wrap Up januari 2018

Publicerad 2019-02-02 12:00:00 i Wrap Up,

 
Böcker
  • Equilibrium - Anna Jakobsson Lund (4/5)
  • Vänner - I'll be there for you - Kelsey Miller (3,5/5)
  • Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann - Jonas Jonasson (3/5)
  • Cress - Marissa Meyer (3,5/5)
  • The Cruel Prince - Holly Black (3/5)
  • (Påbörjad) Winter - Marissa Meyer
Comics
  • Mr & Mrs X #4-6 - Kelly Thompson 
  • Black Panther #1 - Ta-Nehisi Coates
  • West Coast Avengers #5-6 - Kelly Thompson
  • Uncanny X-Men #5-7
  • Shuri #4 - Nnedi Okrafor
Utvärdering
Wow, wow, wow. Jag är extremt stolt över mig själv, så här mycket har jag inte läst på väldigt länge. I december skrev jag såhär: "Jag ser fram emot nästa månad! Av någon anledning känns det som att jag kommer få en del läst. Jag är positiv.". Det är absolut godkänt, va? Jag kom även ikapp med några comics och började lite smått läsa Black Panther, eftersom jag är smått besatt av Wakanda.
Bäst/sämst
Bäst den här månaden var helt klart nummer fyra av Shuri, av den enkla anledningen att Tony Stark dök upp. Vi kommer få se Shuri och Tony arbeta! Som ett team! Aah! Bästa boken var Equilibrium, som var en otroligt snygg fantasy. Jag hade kanske lite flr höga förhoppningar, därav "bara" en fyra. Sämst boken var Hundraåringen tror jag, mest för att den var alldeles för mycket hela tiden. Uncanny X-Men tar nog priset för det januaris sämsta comic, för jag hänger verkligen inte med i svängarna, haha.
Nästa månad
Jag hoppas såklart på att hålla ungefär samma tempo när jag läser, även om jag nog inte kommer läsa riktigt lika mycket eftersom skolan nu är igång på riktigt. Jag ska äntligen läsa om Red Rising, på engelska den här gången. Dessutom ska jag läsa den tillsammans med HowlerPod (tänkte skriva ett inlägg om det längre fram). Jag ska även läsa ut Winter, som är tjoooock.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Värsta Grymma Boken

Välkommen till min blogg! Här bloggar jag främst om böcker men det dyker även upp film, serier och musik. Håller på och fixar till designen just nu, därav mycket ändringar.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela