Värsta Grymma Boken

Bokblogg.

Kärleksvecka på bloggen

Publicerad 2019-02-10 12:00:00 i Allmänt,

Snart är det Alla Hjärtans Dag och jag tänkte att jag skulle ha en kärleksvecka på bloggen, för att utmana mig själv. Jag säger alltid att jag inte tycker om romance, jag är extremt känslig när det kommer till kärlekshistorier i böcker/serier/filmer, de måste vara skrivna på ett bra sätt och jag vill inte att de ska ta för stor plats. Därför presenterar jag nu ett inlägg, varje dag fram till den 14 februari, med temat kärlek. Varsågoda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Värsta Grymma Boken

Välkommen till min blogg! Här bloggar jag främst om böcker men det dyker även upp film, serier och musik. Håller på och fixar till designen just nu, därav mycket ändringar.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela